Stratégia

MACHER, a szolgálatosodott Beszállító

 

A globalizáció, a termelés nemzetközivé válása, a folyamatosan változó makrogazdasági környezet megköveteli egy vállalat maximális rugalmasságát üzleti modelljének megalkotásában.

 

Azonban ez önmagában kevés, az üzleti stratégia folyamatos „karbantartást”, fejlesztést igényel.
Több stratégiai cikluson keresztül alakítottuk ki jelenlegi üzleti modellünket, amit a nemzetközi szakirodalom „szolgálatosodás”, angolszász területen „servitization” elnevezéssel illet.

 

Ennek lényege, hogy a fejlett országok termékpiacain zajló intenzív verseny, az egyre kifinomultabb megrendelői elvárások arra késztetik a termelővállalatokat, hogy ne csak konkrét termékeket, hanem integrált megoldásokat kínáljanak vevőiknek: olyan komplex „csomagokat”, melyek a termékek mellett egyre több szolgáltatáselemet is tartalmaznak.

 

Ezen tudásszintünk eléréséhez, folyamatos fejlesztéséhez alábbi tényezők szükségesek:

  • – a világgazdasági folyamatok figyelemmel kísérése
  • – a makrogazdaság változása, az elektronikai ipar rohamos fejlődése gyakori termék-, eljárás- és szervezeti
      innovációkat tesz szükségessé, ezáltal vagyunk képesek új iparágak igényeinek gyors és hatékony kiszolgálására
  • – a legújabb technológiák, gépek alkalmazása
  • – folyamatos befektetés a humán szférába, annak tőkeként kezelése
  • – innovatív szemlélet valamennyi folyamatban, mely szemlélet a gyártás során is végig jelen van
  • – vevőink partnerként kezelése, bevonása magukba a termelési folyamatokba is, együtt gondolkodva, fejlesztve   velük

 

Cégünk a szolgálatosodás bevezetésével megerősítette pozícióit versenytársaival szemben.A jelentős hozzáadott érték előállításának képessége stabil működést, az ellátási láncban frekventált elhelyezkedést biztosít.

 

Erősítettük partnerkapcsolatainkat, újabb és újabb projektek megvalósításában veszünk részt.

 

Árbevételünket, eredményességünket megnöveltük a válság előtti szinthez képest, a Macher mind a hazai, mind a nemzetközi elektronikai piacon ismert és elismert vállalattá fejlődött.

 

IMG_0762_ok